תשתית טכנולוגית כמנוף לקידום האתר

למנועי החיפוש ובראשם גוגל, יש דרישות טכנולוגיות ברורות לאופן בו אתרים יהיו בנויים. דרישות אלו מפורטות באופן כללי במסמך הדרישות של גוגל ממנהלי אתרים. עם זאת, דרוש נסיון רב בתחום כדי ליישם את הדרישות הללו באופן אופטימאלי.
 

תשתית חזקה מהיסוד

לשיאולוגי ניסיון עשיר בליווי בניית אתרים של חברות גדולות, בניהן: פרטנר, אפ"י, מיטב, נטפים, בי"ח הדסה, שחל ועוד. הידע והניסיון שצברנו בעבודה עם סוגים שונים של מערכות תשתית לאתרי אינטרנט (הפלטפורמה עליה נבנה האתר) מאפשר למומחי ה- SEO של שיאולוגי להתוות את בניית תשתית כך שתניב תוצאות מעולות הן ברמת מנועי החיפוש והן ברמת הגולשים, ולאורך זמן.
 

מוצרי מדף לבניית אתרים

בנוסף לתאימות טכנולוגית של מערכות ייחודיות, לשיאולוגי ניסיון מוכח עם מוצרי מדף לבניית אתרים, כגון:

  • מערכות כלל עולמיות: MOSS, DotNetNuke, Drupal, Joomla, Wordpress.
  • מערכות לקהל הישראלי: Pionet SiteVision, Daronet, MANTIS, ReutOne/Tyco, Matrix ועוד...

 
שימושיות הגולש - UI - User Interface

עם כל הכבוד למנועי החיפוש, הלקוח שלנו הינו בן אנוש לכל דבר ועניין, כל אופטימיזציה מקצועית שבונה על קידום אורגני לטווח ארוך חייבת לקחת בחשבון את אחוז ההמרה. קיים קשר אמיץ והדוק בין UI ל- SEO, כיוון שמנועי החיפוש מתייחסים להתנהגות הגולשים ומעניקים לה משקל רב. במילים פשוטות, אתר בו הגולשים מוצאים עניין ושוהים בו זמן רב הוא אתר שיקודם טוב יותר.
 

תהליך התאמה טכנולוגית של האתר למנועי החיפוש

לשיאולוגי מתודולוגיה ברורה להתאמת אתרים למנועי החיפוש שפותחה במשך שנים ע"י מתכנתים מנוסים ומנסיונה הרב של שיאולוגי באינטרנט. ההמלצות שניתנות באופן ספציפי עבור כל לקוח מדורגות לפי סדר חשיבותן ונשלחות ללקוח לאישור וקבלת הצעת מחיר מהחברה המפתחת. לאחר מכן כאשר שיאולוגי בודקת את הצעת המחיר, היא מחשבת ROI משוער לכל שינוי וממליצה על ביצוע השינויים שה- ROI שלהם חיובי. שיאולוגי ממשיכה במעקב ותמיכה בביצוע ההמלצות עד ליישומן המלא. גם לאחר מכן, שיאולוגי בודקת תקופתית את התאימות הטכנולוגית של האתר בכדי לוודא שהאתר עדיין מתאים טכנולוגית לקידום.


דוגמא עולמית

אתר אינטרנט חייב להיות כתוב נכון מבחינה טכנולוגית על מנת שיהיה נגיש וחד משמעי לרובוטים של מנועי החיפוש. אין ערובה לזה שהאתר נגיש ותשתית לקויה תגביל את תוצאות החיפוש.
באופן הצגת כתובת האתר יש מקום לטעויות רבות, להלן שתי דוגמאות בעיתיות לנגישות האתר בהן אתר אחד מופיע בשתי תצוגות ברשת:
 

  1. עם ובלי WWW:
    תצוגה שיש www בכתובתה:                       http://www.dugma.com
    תצוגה שאין www בכתובתה:                             http://dugma.com
     
  2. כשכתובת הדומיין "נקייה" וישנה גרסא נוספת עם תוספות לדומיין:
    כתובת נקייה:                                          http://www.dugma.com
    כתובת עם תוספת:          http://www.dugma.com/default_heb.aspx 
    * ישנם סוגים שונים של תוספות רווחות כגון index.asp אשר נראות חסרות חשיבות ואינן מובחנות אך בעיני גוגל זה בעייתי ועשוי לפגוע בקידום האתר כפי שאנו חפצים בו.

 

ליווי הקמת אתרים - חזרה לדף הראשי

תשתית וטכנולוגיה

תשתית טכנולוגית כמנוף לקידום האתר

למנועי החיפוש ובראשם גוגל, יש דרישות טכנולוגיות ברורות לאופן בו אתרים יהיו בנויים. דרישות אלו מפורטות באופן כללי במסמך הדרישות של גוגל ממנהלי אתרים. עם זאת, דרוש נסיון רב בתחום כדי ליישם את הדרישות הללו באופן אופטימאלי.
 

תשתית חזקה מהיסוד

לשיאולוגי ניסיון עשיר בליווי בניית אתרים של חברות גדולות, בניהן: פרטנר, אפ"י, מיטב, נטפים, בי"ח הדסה, שחל ועוד. הידע והניסיון שצברנו בעבודה עם סוגים שונים של מערכות תשתית לאתרי אינטרנט (הפלטפורמה עליה נבנה האתר) מאפשר למומחי ה- SEO של שיאולוגי להתוות את בניית תשתית כך שתניב תוצאות מעולות הן ברמת מנועי החיפוש והן ברמת הגולשים, ולאורך זמן.
 

מוצרי מדף לבניית אתרים

בנוסף לתאימות טכנולוגית של מערכות ייחודיות, לשיאולוגי ניסיון מוכח עם מוצרי מדף לבניית אתרים, כגון:

  • מערכות כלל עולמיות: MOSS, DotNetNuke, Drupal, Joomla, Wordpress.
  • מערכות לקהל הישראלי: Pionet SiteVision, Daronet, MANTIS, ReutOne/Tyco, Matrix ועוד...

 
שימושיות הגולש - UI - User Interface

עם כל הכבוד למנועי החיפוש, הלקוח שלנו הינו בן אנוש לכל דבר ועניין, כל אופטימיזציה מקצועית שבונה על קידום אורגני לטווח ארוך חייבת לקחת בחשבון את אחוז ההמרה. קיים קשר אמיץ והדוק בין UI ל- SEO, כיוון שמנועי החיפוש מתייחסים להתנהגות הגולשים ומעניקים לה משקל רב. במילים פשוטות, אתר בו הגולשים מוצאים עניין ושוהים בו זמן רב הוא אתר שיקודם טוב יותר.
 

תהליך התאמה טכנולוגית של האתר למנועי החיפוש

לשיאולוגי מתודולוגיה ברורה להתאמת אתרים למנועי החיפוש שפותחה במשך שנים ע"י מתכנתים מנוסים ומנסיונה הרב של שיאולוגי באינטרנט. ההמלצות שניתנות באופן ספציפי עבור כל לקוח מדורגות לפי סדר חשיבותן ונשלחות ללקוח לאישור וקבלת הצעת מחיר מהחברה המפתחת. לאחר מכן כאשר שיאולוגי בודקת את הצעת המחיר, היא מחשבת ROI משוער לכל שינוי וממליצה על ביצוע השינויים שה- ROI שלהם חיובי. שיאולוגי ממשיכה במעקב ותמיכה בביצוע ההמלצות עד ליישומן המלא. גם לאחר מכן, שיאולוגי בודקת תקופתית את התאימות הטכנולוגית של האתר בכדי לוודא שהאתר עדיין מתאים טכנולוגית לקידום.


דוגמא עולמית

אתר אינטרנט חייב להיות כתוב נכון מבחינה טכנולוגית על מנת שיהיה נגיש וחד משמעי לרובוטים של מנועי החיפוש. אין ערובה לזה שהאתר נגיש ותשתית לקויה תגביל את תוצאות החיפוש.
באופן הצגת כתובת האתר יש מקום לטעויות רבות, להלן שתי דוגמאות בעיתיות לנגישות האתר בהן אתר אחד מופיע בשתי תצוגות ברשת:
 

  1. עם ובלי WWW:
    תצוגה שיש www בכתובתה:                       http://www.dugma.com
    תצוגה שאין www בכתובתה:                             http://dugma.com
     
  2. כשכתובת הדומיין "נקייה" וישנה גרסא נוספת עם תוספות לדומיין:
    כתובת נקייה:                                          http://www.dugma.com
    כתובת עם תוספת:          http://www.dugma.com/default_heb.aspx 
    * ישנם סוגים שונים של תוספות רווחות כגון index.asp אשר נראות חסרות חשיבות ואינן מובחנות אך בעיני גוגל זה בעייתי ועשוי לפגוע בקידום האתר כפי שאנו חפצים בו.

 

ליווי הקמת אתרים - חזרה לדף הראשי