בשיאולוגי תוכלו למצוא את כל פתרונות השיווק הדיגיטלי במקום אחד - קידום אורגני, קידום ממומן, ניהול תוכן, שיווק ברשתות חברתיות, ניהול מוניטין ברשת ועוד. 

 

מה זה שיווק אתרים באינטרנט?


שיווק באינטרנט הינו שם כולל לניהול הנוכחות והמוניטין של העסק ברשת. ככל שהשנים עוברות גוברת ההבנה כי הצרכן עושה קודם כל את המחקר שלו באינטרנט ורק לאחר מכן בוחר את החברה או את המוצר לו הוא זקוק. שיווק דיגיטלי נכון יודע למשוך את הלקוח אליכם, לא לרדוף אחריו ולשמור על נאמנות של לקוחות קיימים.

 

שיווק דיגיטלי עם שיאולוגי - השלבים בדרך להצלחה

 

  1. הבנת השוק וצרכי הלקוח - הצעד הראשון לפני פעילות שיווקית היא הבנת השוק, הכרת קהל היעד, הכרת התחרות בתחום. אנו עובדים עם חברות בתחומים רבים ושונים ולכן מכירים טוב כמעט כל שוק בארץ.
    ומה לגבי העבודה מולכם? בזכות פעילות רבת שנים ומאות לקוחות גדולים ובינוניים להם תפרנו חבילת שיווק באינטרנט נוצרה לנו הבנה אמיתית של צרכי הלקוח. עבודה עם ארגונים גדולים תרמה להבנת המערכת הארגונית, חלוקת העבודה הפנימית ויצירת שיתוף פעולה בין מספר גורמים בארגון. זאת בנוסף לשיתופי פעולה עם ספקים אחרים של הלקוח כגון משרדי הפרסום והיח"צ.
     
  2. בניית אסטרטגיה שיווקית מנצחת - בשיאולוגי כל תהליך שיווק באינטרנט מעוגן בגישה חשיבתית שבה הטכנולוגיה כפופה לאוריינטציה השיווקית ולא להפך. כל אסטרטגיה וטקטיקה שיווקית נבנית באופן ייחודי ללקוח על-ידי מייסד החברה נתן בירנבוים - אלוף ישראל בשחמט 3 פעמים, אסטרטג בזכות וטקטיקן בנשמה, בעל ניסיון עצום בשיווק אינטרנטי.
     
  3. ידע שווה כסף - הידע הרב שרכשנו במגוון אמצעי השיווק והפרסום באינטרנט והתרומה שלהם שווה כסף. במהלך השנים חקרנו וניתחנו אלפי דוחות נתונים כדי לבדוק את התמורה שמקבל הלקוח מאמצעי השיווק והפרסום השונים: מה מתאים ביותר לכל ענף, תחום ואיזור גיאוגרפי. הידע הרב שהצטבר מאפשר לשיאולוגי להמליץ על שימוש חכם ומדויק בתקציב השיווק באינטרנט כדי לקבל את התמורה הגבוהה ביותר.

 

 

שיווק באינטרנט

בשיאולוגי תוכלו למצוא את כל פתרונות השיווק הדיגיטלי במקום אחד - קידום אורגני, קידום ממומן, ניהול תוכן, שיווק ברשתות חברתיות, ניהול מוניטין ברשת ועוד. 

 

מה זה שיווק אתרים באינטרנט?


שיווק באינטרנט הינו שם כולל לניהול הנוכחות והמוניטין של העסק ברשת. ככל שהשנים עוברות גוברת ההבנה כי הצרכן עושה קודם כל את המחקר שלו באינטרנט ורק לאחר מכן בוחר את החברה או את המוצר לו הוא זקוק. שיווק דיגיטלי נכון יודע למשוך את הלקוח אליכם, לא לרדוף אחריו ולשמור על נאמנות של לקוחות קיימים.

 

שיווק דיגיטלי עם שיאולוגי - השלבים בדרך להצלחה

 

  1. הבנת השוק וצרכי הלקוח - הצעד הראשון לפני פעילות שיווקית היא הבנת השוק, הכרת קהל היעד, הכרת התחרות בתחום. אנו עובדים עם חברות בתחומים רבים ושונים ולכן מכירים טוב כמעט כל שוק בארץ.
    ומה לגבי העבודה מולכם? בזכות פעילות רבת שנים ומאות לקוחות גדולים ובינוניים להם תפרנו חבילת שיווק באינטרנט נוצרה לנו הבנה אמיתית של צרכי הלקוח. עבודה עם ארגונים גדולים תרמה להבנת המערכת הארגונית, חלוקת העבודה הפנימית ויצירת שיתוף פעולה בין מספר גורמים בארגון. זאת בנוסף לשיתופי פעולה עם ספקים אחרים של הלקוח כגון משרדי הפרסום והיח"צ.
     
  2. בניית אסטרטגיה שיווקית מנצחת - בשיאולוגי כל תהליך שיווק באינטרנט מעוגן בגישה חשיבתית שבה הטכנולוגיה כפופה לאוריינטציה השיווקית ולא להפך. כל אסטרטגיה וטקטיקה שיווקית נבנית באופן ייחודי ללקוח על-ידי מייסד החברה נתן בירנבוים - אלוף ישראל בשחמט 3 פעמים, אסטרטג בזכות וטקטיקן בנשמה, בעל ניסיון עצום בשיווק אינטרנטי.
     
  3. ידע שווה כסף - הידע הרב שרכשנו במגוון אמצעי השיווק והפרסום באינטרנט והתרומה שלהם שווה כסף. במהלך השנים חקרנו וניתחנו אלפי דוחות נתונים כדי לבדוק את התמורה שמקבל הלקוח מאמצעי השיווק והפרסום השונים: מה מתאים ביותר לכל ענף, תחום ואיזור גיאוגרפי. הידע הרב שהצטבר מאפשר לשיאולוגי להמליץ על שימוש חכם ומדויק בתקציב השיווק באינטרנט כדי לקבל את התמורה הגבוהה ביותר.