אסטרטגיה יציבה לטווח ארוך
החזון של שיאולוגי הוא להיות חברה בין לאומית שמובילה את תחום השיווק והקידום באינטרנט עבור חברות גדולות ובינוניות מכל העולם. אסטרטגיית החברה בנויה לטווח ארוך, לכן מירב לקוחות החברה הם חברות גדולות ובינוניות שדורשות תכנון מדויק ויציבות לאורך זמן.
הכר את לקוחותינו
 
מגמות עולמיות בעוגת הפרסום
מגמות עולמיות בתחום הפרסום נעות חד משמעית לכיוון הגדלת נתח הפרסום באינטרנט. אנו בשיאולוגי מעריכים כי תקציבי פרסום באינטרנט של חברות מכל סוג, ובכל סדר גודל יגדלו דרמטית בשנים הקרובות, בעיקר על חשבון תקציבי השיווק והפרסום במדיה 'הישנה' וגאים לספק ללקוחותינו קידום ושיווק במחירים נוחים.
 
מחויבים להצלחת לקוחותינו
אנו מחויבים להצלחה ומשוכנעים ביכולתנו להעניק שרות מקצועי ופורה ללא רבב, על כן, איננו כובלים את הלקוח בחוזה ארוך אלא נותנים ללקוח נקודת יציאה מידיי חודש. אנו מאמינים שהצלחת הפרויקטים ושביעות רצון הלקוח מהשירות היא זו שתבטיח שלקוחות יבחרו להמשיך לעבוד אתנו. מחויבות זו ממשיכה להוכיח עצמה זה מעל לעשור.
 
תפיסה שיווקית אנושית מנצחת
עוד מראשית דרכה שיאולוגי קישרה את תחום קידום אתרים לשיווק באינטרנט, ולכן הדגש אצלנו ברור: הטכנולוגיה הנה בשירות השיווק ולא להיפך. כיום אנו נוכחים לדעת שהחזון שלנו מחובר אחד לאחד עם החזון של גוגל - התנהגות הגולשים היא המרכיב העיקרי שעל פיו נקבעים בהווה ויקבעו בעתיד דברי ימי הקידום. במילים אחרות, המגמה בעליית חשיבות התנהגות הגולשים היא בעלת אוריינטציה שיווקית גרידא ועולה על חשיבות פרמטרים אחרים בקידום, כגון הבנת פעולת הרובוטים או צפיפות של מילים בטקסט.
 
להיות בראש של גוגל
הסלוגן של שיאולוגי "להיות בראש של גוגל" אינו סיסמה, אלא דרך חיים חשיבתית, מקצועית ואסטרטגית. הסלוגן מתייחס לגוגל אך המשמעות הרחבה יותר היא הבנת חזונם הטכנולוגי של מפתחי מנועי החיפוש בעתיד הקרוב והרחוק – לראות את הנולד צעד, ואם אפשר, גם שני צעדים קדימה. החשיבה הזו מאפשרת לנו לשנות תדיר את מהלכי הקידום כך שישמרו על תוצאות חיוביות ויציבות לאורך זמן הן בקידום והן בשיווק באינטרנט.

 

 

חזון ואסטרטגיה


אסטרטגיה יציבה לטווח ארוך
החזון של שיאולוגי הוא להיות חברה בין לאומית שמובילה את תחום השיווק והקידום באינטרנט עבור חברות גדולות ובינוניות מכל העולם. אסטרטגיית החברה בנויה לטווח ארוך, לכן מירב לקוחות החברה הם חברות גדולות ובינוניות שדורשות תכנון מדויק ויציבות לאורך זמן.
הכר את לקוחותינו
 
מגמות עולמיות בעוגת הפרסום
מגמות עולמיות בתחום הפרסום נעות חד משמעית לכיוון הגדלת נתח הפרסום באינטרנט. אנו בשיאולוגי מעריכים כי תקציבי פרסום באינטרנט של חברות מכל סוג, ובכל סדר גודל יגדלו דרמטית בשנים הקרובות, בעיקר על חשבון תקציבי השיווק והפרסום במדיה 'הישנה' וגאים לספק ללקוחותינו קידום ושיווק במחירים נוחים.
 
מחויבים להצלחת לקוחותינו
אנו מחויבים להצלחה ומשוכנעים ביכולתנו להעניק שרות מקצועי ופורה ללא רבב, על כן, איננו כובלים את הלקוח בחוזה ארוך אלא נותנים ללקוח נקודת יציאה מידיי חודש. אנו מאמינים שהצלחת הפרויקטים ושביעות רצון הלקוח מהשירות היא זו שתבטיח שלקוחות יבחרו להמשיך לעבוד אתנו. מחויבות זו ממשיכה להוכיח עצמה זה מעל לעשור.
 
תפיסה שיווקית אנושית מנצחת
עוד מראשית דרכה שיאולוגי קישרה את תחום קידום אתרים לשיווק באינטרנט, ולכן הדגש אצלנו ברור: הטכנולוגיה הנה בשירות השיווק ולא להיפך. כיום אנו נוכחים לדעת שהחזון שלנו מחובר אחד לאחד עם החזון של גוגל - התנהגות הגולשים היא המרכיב העיקרי שעל פיו נקבעים בהווה ויקבעו בעתיד דברי ימי הקידום. במילים אחרות, המגמה בעליית חשיבות התנהגות הגולשים היא בעלת אוריינטציה שיווקית גרידא ועולה על חשיבות פרמטרים אחרים בקידום, כגון הבנת פעולת הרובוטים או צפיפות של מילים בטקסט.
 
להיות בראש של גוגל
הסלוגן של שיאולוגי "להיות בראש של גוגל" אינו סיסמה, אלא דרך חיים חשיבתית, מקצועית ואסטרטגית. הסלוגן מתייחס לגוגל אך המשמעות הרחבה יותר היא הבנת חזונם הטכנולוגי של מפתחי מנועי החיפוש בעתיד הקרוב והרחוק – לראות את הנולד צעד, ואם אפשר, גם שני צעדים קדימה. החשיבה הזו מאפשרת לנו לשנות תדיר את מהלכי הקידום כך שישמרו על תוצאות חיוביות ויציבות לאורך זמן הן בקידום והן בשיווק באינטרנט.