חווית המשתמש מתייחסת לאינטראקציה שבין הגולש לאתר וליכולתו של האתר להפעיל אל הגולש לכיוון מטרה מסוימת- קריאה, רכישה, השארת פרטים וכדומה. אתר המספק לגולשיו חווית משתמש טובה יצליח לענות על צרכיו בצורה פשוטה ואף יספק ערך מוסף.

 

למה צריך לשפר את חווית המשתמש?

 

  • יצירת קשר רגשי אל המותג - חווית גלישה נעימה אשר עונה על צרכי הגולש ואף מספקת לו הרבה מעבר למה שחיפש תעלה את מידת שביעות הרצון של הלקוח מהמותג ותחזק את הקשר הרגשי בינו לבין המוצרים/ שירותים שהמותג מציע.

  • הגברת הפוטנציאל של האתר - אתר שאינו מגיע למיצוי הפוטנציאל שבו - אינו משרת את המטרה. שיפור חווית הגולש ושימוש בכלים אשר יאפשרו לו לבצע פעילות בצורה טובה ונוחה יותר יעזרו להעלות את יעדי האתר ולמקסם את ביצועיו.

  • שיפור זמני השהייה של הגולש באתר - כחברה העוסקת בתחום ה- SEO אנו מודעים לחשיבות שמישות האתר לציוני האיכות הניתנים מגוגל. ככל שגולשי האתר נשארים יותר, קוראים יותר, עוברים דפים ומבצעים את הפעולות אותן הם אמורים לבצע (רכישה/ השארת פרטים) כך יעלה דירוג האתר בעיני גוגל. פרמטר זה הוא אחד מהמרכיבים החשובים ביותר המשפיעים על מעמדו של המותג בגוגל ועל מיקומיו בתוצאות החיפוש עבור מונחים בתחום.

  • הגברת היעדים - לכל אתר יש יעד ובין אם מדובר על למכור יותר, להשאיר פרטים או להתקשר תמיד צריכה להיות מגמה של עליה. שיפור חווית המשתמש עוזרת לגולש למצוא ביתר קלות את הדפים הרצויים ולבצע את הפעולות שהגדרתם כמטרה.

 

כיצד עושים זאת בפועל?

שיאולוגי הינה חברה הנמצאת למעלה מ- 15 שנה בתחום האינטרנט ויש לה ניסיון עם עשרות אתרים בתחומים רבים. צוות שיאולוגי בלמידה מתמדת את רזי האינטרנט ופתחו מיומנויות רבות הנדרשות לניתוח חווית המשתמש באתר ולשיפורה.

באמצעות כלים שונים ובניהם גוגל אנליטיקס, צוות שיאולוגי לומד את התנהלות הגולש באתר ובהסתמך על כך ועל גורמים נוספים - הלקוח מקבל המלצות והכוונות להבאת האתר למלא את מטרותיו ולהגיע למיצוי הפוטנציאל שבו.

 

שירותי SEO נוספים:

אופטימיזציה למנועי חיפוש

כתיבת תוכן

חזרה לדף הראשי - קידום אתרים
 

 

שיפור חווית משתמש

חווית המשתמש מתייחסת לאינטראקציה שבין הגולש לאתר וליכולתו של האתר להפעיל אל הגולש לכיוון מטרה מסוימת- קריאה, רכישה, השארת פרטים וכדומה. אתר המספק לגולשיו חווית משתמש טובה יצליח לענות על צרכיו בצורה פשוטה ואף יספק ערך מוסף.

 

למה צריך לשפר את חווית המשתמש?

 

  • יצירת קשר רגשי אל המותג - חווית גלישה נעימה אשר עונה על צרכי הגולש ואף מספקת לו הרבה מעבר למה שחיפש תעלה את מידת שביעות הרצון של הלקוח מהמותג ותחזק את הקשר הרגשי בינו לבין המוצרים/ שירותים שהמותג מציע.

  • הגברת הפוטנציאל של האתר - אתר שאינו מגיע למיצוי הפוטנציאל שבו - אינו משרת את המטרה. שיפור חווית הגולש ושימוש בכלים אשר יאפשרו לו לבצע פעילות בצורה טובה ונוחה יותר יעזרו להעלות את יעדי האתר ולמקסם את ביצועיו.

  • שיפור זמני השהייה של הגולש באתר - כחברה העוסקת בתחום ה- SEO אנו מודעים לחשיבות שמישות האתר לציוני האיכות הניתנים מגוגל. ככל שגולשי האתר נשארים יותר, קוראים יותר, עוברים דפים ומבצעים את הפעולות אותן הם אמורים לבצע (רכישה/ השארת פרטים) כך יעלה דירוג האתר בעיני גוגל. פרמטר זה הוא אחד מהמרכיבים החשובים ביותר המשפיעים על מעמדו של המותג בגוגל ועל מיקומיו בתוצאות החיפוש עבור מונחים בתחום.

  • הגברת היעדים - לכל אתר יש יעד ובין אם מדובר על למכור יותר, להשאיר פרטים או להתקשר תמיד צריכה להיות מגמה של עליה. שיפור חווית המשתמש עוזרת לגולש למצוא ביתר קלות את הדפים הרצויים ולבצע את הפעולות שהגדרתם כמטרה.

 

כיצד עושים זאת בפועל?

שיאולוגי הינה חברה הנמצאת למעלה מ- 15 שנה בתחום האינטרנט ויש לה ניסיון עם עשרות אתרים בתחומים רבים. צוות שיאולוגי בלמידה מתמדת את רזי האינטרנט ופתחו מיומנויות רבות הנדרשות לניתוח חווית המשתמש באתר ולשיפורה.

באמצעות כלים שונים ובניהם גוגל אנליטיקס, צוות שיאולוגי לומד את התנהלות הגולש באתר ובהסתמך על כך ועל גורמים נוספים - הלקוח מקבל המלצות והכוונות להבאת האתר למלא את מטרותיו ולהגיע למיצוי הפוטנציאל שבו.

 

שירותי SEO נוספים:

אופטימיזציה למנועי חיפוש

כתיבת תוכן

חזרה לדף הראשי - קידום אתרים