אתיקה כלפי הלקוח

חברה עם אינטגריטי - לקוחות ותיקים, שעובדים אתנו שנים רבות, יודעים שהמלצותינו משרתות קודם כל את האינטרס שלהם (לטווח הארוך) ולעיתים הן ניתנות בניגוד לאינטרס המידי של שיאולוגי להרוויח. התנהלות זו מקורה בקוד התנהגות של יושרה והגינות כלפי הלקוחות ובכלל, כפי שמתווה נתן בירנבוים מנכ"ל החברה.
חברה עם אינטגריטי מתאימה לבניית יחסים עם לקוחות לטווח הארוך, אחרי שנים של קידום באינטרנט, המסקנה נותרה בעיינה, יש רק דרך אחת להצליח לאורך זמן, לפעול מתוך אינטגריטי.

 

שקוף זה יפה

אנו פועלים בשקיפות מלאה מול הלקוח. החל מהפגישה הראשונה, הצעת המחיר, דרך עבודת הקידום והשיווק האסטרטגי ועד בכלל. לאורך כל הפעילות מולנו מקבל הלקוח דוחות התקדמות מדידים ומדוייקים, אשר מסתמכים על נתונים גלויים. דוחות אלו מאפשרים לקבל תמונה צלולה בדבר הצלחת הקידום והשיווק, התנהלות זו מדרבנת אותנו להמשיך להצטיין ללא לאות.
 
אתיקה כלפי מנועי החיפוש

במיוחד כאשר מדובר במנועי החיפוש, כללי העבודה בשיאולוגי הינם חד משעמעיים, התחום "האפור" אינו אופציה, העבודה עפ"י מדיניות החברה היא אך ורק 'בשטח הלבן'.
מתוך מחויבות לקוד האתי של שיאולוגי עובדים המתקבלים לעבוד בחברה, ועבדו קודם בחברות אחרות, עוברים "הכשרה מחדש", וזאת כדי להקנות להם הרגלי עבודה עפ"י הקוד האתי שבשיאולוגי.
 
יש חשיבות רבה לשמירה על אתיקה כלפי מנועי החיפוש, במיוחד לחברה כמו שיאולוגי אשר נותנת שירות לחברות גדולות, ותיקות ומובילות בתחומן. מנועי החיפוש ממשיכים כל הזמן בניסיון להתחקות אחרי מניפולציות לקידום אתרים, וכאשר אלו מתגלות הן פשוט הופכות להיות Black hat שעד כה לא התגלה.

עבור חברות גדולות ובינוניות רבות קידום אתר בתחום 'האפור' עלול לגרום לנזק משמעותי ביותר למותג ביום בו גוגל ומנועי חיפוש אחרים יחכימו וידעו להבחין בפעילות 'האפורה'. לכן חברות גדולות וותיקות יעדיפו לעבוד איתנו.

 

אתיקה

אתיקה כלפי הלקוח

חברה עם אינטגריטי - לקוחות ותיקים, שעובדים אתנו שנים רבות, יודעים שהמלצותינו משרתות קודם כל את האינטרס שלהם (לטווח הארוך) ולעיתים הן ניתנות בניגוד לאינטרס המידי של שיאולוגי להרוויח. התנהלות זו מקורה בקוד התנהגות של יושרה והגינות כלפי הלקוחות ובכלל, כפי שמתווה נתן בירנבוים מנכ"ל החברה.
חברה עם אינטגריטי מתאימה לבניית יחסים עם לקוחות לטווח הארוך, אחרי שנים של קידום באינטרנט, המסקנה נותרה בעיינה, יש רק דרך אחת להצליח לאורך זמן, לפעול מתוך אינטגריטי.

 

שקוף זה יפה

אנו פועלים בשקיפות מלאה מול הלקוח. החל מהפגישה הראשונה, הצעת המחיר, דרך עבודת הקידום והשיווק האסטרטגי ועד בכלל. לאורך כל הפעילות מולנו מקבל הלקוח דוחות התקדמות מדידים ומדוייקים, אשר מסתמכים על נתונים גלויים. דוחות אלו מאפשרים לקבל תמונה צלולה בדבר הצלחת הקידום והשיווק, התנהלות זו מדרבנת אותנו להמשיך להצטיין ללא לאות.
 
אתיקה כלפי מנועי החיפוש

במיוחד כאשר מדובר במנועי החיפוש, כללי העבודה בשיאולוגי הינם חד משעמעיים, התחום "האפור" אינו אופציה, העבודה עפ"י מדיניות החברה היא אך ורק 'בשטח הלבן'.
מתוך מחויבות לקוד האתי של שיאולוגי עובדים המתקבלים לעבוד בחברה, ועבדו קודם בחברות אחרות, עוברים "הכשרה מחדש", וזאת כדי להקנות להם הרגלי עבודה עפ"י הקוד האתי שבשיאולוגי.
 
יש חשיבות רבה לשמירה על אתיקה כלפי מנועי החיפוש, במיוחד לחברה כמו שיאולוגי אשר נותנת שירות לחברות גדולות, ותיקות ומובילות בתחומן. מנועי החיפוש ממשיכים כל הזמן בניסיון להתחקות אחרי מניפולציות לקידום אתרים, וכאשר אלו מתגלות הן פשוט הופכות להיות Black hat שעד כה לא התגלה.

עבור חברות גדולות ובינוניות רבות קידום אתר בתחום 'האפור' עלול לגרום לנזק משמעותי ביותר למותג ביום בו גוגל ומנועי חיפוש אחרים יחכימו וידעו להבחין בפעילות 'האפורה'. לכן חברות גדולות וותיקות יעדיפו לעבוד איתנו.