תהליך האופטימיזציה למנועי חיפוש הינו תהליך אשר מורכב ממספר גורמים ומטרתו להביא את האתר למצב אופטימלי באופן מקסימלי הן לטובת הגולש והן לטובת הופעה בתוצאות החיפוש בביטויים רצויים.

האופטימיזציה מורכבת בעיקר משני גורמים - אופטימיזציית תוכן ואופטימיזציית קוד ומבנה.

 

אופטימיזציית תוכן באתר

עבודת ה- SEO בשיאולוגי מאופיינת בהצמדות ליעדים שנקבעו באסטרטגיה ובמתודולוגיות עבודה ייחודיות לשיאולוגי.
אחד השיקולים הקרדינאליים בעבודה על האתר הוא לדעת שלכל פעולה יש מחיר - חייבים לדעת לעשות שיקולי עלות תועלת נכונים בבחירת הביטויים ומילות החיפוש.
לדוגמא: נניח שיש כותרת שבה משמיטים מילה אחת ומטמיעים במקומה מילה אחרת. בפעולה שכזו יש לדעת במדויק מה הנזק האפשרי וחשוב מכך, מהי התועלת. החישוב הכולל בהחלטה שכזו חייב לקחת בחשבון את היכולת לקדם את המילה ואת הדף עם דפי תוכן אחרים ומקושרים. לכל החלטה עשוי להיות אפקט דומינו שאת תוצאותיו יש לחזות מראש על מנת להגיע לקידום מוצלח.
אופטימיזציה מקצועית היא כזו אשר המקדם לוקח בחשבון את האסטרטגיה השיווקית של החברה, את סגנון הכתיבה השיווקי וכן את היעדים לקידום במנועי החיפוש. במילים אחרות, הטקסט חייב לפנות לקהל היעד ולמנועי החיפוש גם יחד, ולמצוא את הדרך המהירה ביותר אל ליבם. 

 

אופטימיזציית תוכן ומבנה

גוגל מוציאים מדי תקופה מגוון רחב של הנחיות ותקנים לבניית אתרים בצורה נכונה כך שיותאמו לדרישות של מנועי החיפוש. אנשי ה- SEO של שיאולוגי ובראשם ה- CTO, בקיאים כל הזמן בטכנולוגיות החדשות ובעדכונים האחרונים ויודעים כיצד לבחון את הפן הטכני של האתר - הצורה בה הוא בנוי, קוד האתר, תגיות html שחשוב שיהיו קיימות, קבצים וכדומה.
אתר עם שלד חזק, שבנוי נכון ושעומד בדרישות של גוגל יתקדם בצורה טובה יותר ויביא תוצאות לאורך זמן.

 

שירותי SEO נוספים:

שיפור חוויית משתמש - UI/ UX

כתיבת תוכן

חזרה לדף הראשי - קידום אתרים
 

אופטימיזציה לאתר

תהליך האופטימיזציה למנועי חיפוש הינו תהליך אשר מורכב ממספר גורמים ומטרתו להביא את האתר למצב אופטימלי באופן מקסימלי הן לטובת הגולש והן לטובת הופעה בתוצאות החיפוש בביטויים רצויים.

האופטימיזציה מורכבת בעיקר משני גורמים - אופטימיזציית תוכן ואופטימיזציית קוד ומבנה.

 

אופטימיזציית תוכן באתר

עבודת ה- SEO בשיאולוגי מאופיינת בהצמדות ליעדים שנקבעו באסטרטגיה ובמתודולוגיות עבודה ייחודיות לשיאולוגי.
אחד השיקולים הקרדינאליים בעבודה על האתר הוא לדעת שלכל פעולה יש מחיר - חייבים לדעת לעשות שיקולי עלות תועלת נכונים בבחירת הביטויים ומילות החיפוש.
לדוגמא: נניח שיש כותרת שבה משמיטים מילה אחת ומטמיעים במקומה מילה אחרת. בפעולה שכזו יש לדעת במדויק מה הנזק האפשרי וחשוב מכך, מהי התועלת. החישוב הכולל בהחלטה שכזו חייב לקחת בחשבון את היכולת לקדם את המילה ואת הדף עם דפי תוכן אחרים ומקושרים. לכל החלטה עשוי להיות אפקט דומינו שאת תוצאותיו יש לחזות מראש על מנת להגיע לקידום מוצלח.
אופטימיזציה מקצועית היא כזו אשר המקדם לוקח בחשבון את האסטרטגיה השיווקית של החברה, את סגנון הכתיבה השיווקי וכן את היעדים לקידום במנועי החיפוש. במילים אחרות, הטקסט חייב לפנות לקהל היעד ולמנועי החיפוש גם יחד, ולמצוא את הדרך המהירה ביותר אל ליבם. 

 

אופטימיזציית תוכן ומבנה

גוגל מוציאים מדי תקופה מגוון רחב של הנחיות ותקנים לבניית אתרים בצורה נכונה כך שיותאמו לדרישות של מנועי החיפוש. אנשי ה- SEO של שיאולוגי ובראשם ה- CTO, בקיאים כל הזמן בטכנולוגיות החדשות ובעדכונים האחרונים ויודעים כיצד לבחון את הפן הטכני של האתר - הצורה בה הוא בנוי, קוד האתר, תגיות html שחשוב שיהיו קיימות, קבצים וכדומה.
אתר עם שלד חזק, שבנוי נכון ושעומד בדרישות של גוגל יתקדם בצורה טובה יותר ויביא תוצאות לאורך זמן.

 

שירותי SEO נוספים:

שיפור חוויית משתמש - UI/ UX

כתיבת תוכן

חזרה לדף הראשי - קידום אתרים