מעל עשור של קידום חברות באינטרנט

לחברת שיאולוגי ותק וניסיון פורה של מעל לעשור שנים בתחום קידום אתרים ושיווק אסטרטגי באינטרנט של חברות מובילות בארץ ובחו"ל. מירב לקוחותינו נהנים משירותי החברה עוד מהקמתה ועד עצם היום הזה.

 

קידום אתרים למגוון חברות גדולות ובינוניות

מבין לקוחותינו חברות גדולות ובינוניות בארץ ובחו"ל, ביניהן: מיטב דש בית השקעות, אורטל, הראל, צים וחברות נוספות.

 
לראות שני צעדים קדימה (ואם אפשר, גם שלושה...)

מייסד החברה, נתן בירנבוים, הינו מומחה לקידום אתרים מהראשונים בארץ. לנתן רקע של עשרות שנים כאלוף שח-מט. רקע זה משמש כיתרון אסטרטגי הן ברמת הבנת ענף השיווק ברשת והן בצפיית המגמות המשתנות בעולם האינטרנט העולמי חדשות לבקרים.
 

חשיבה אסטרטגית לטווח הארוך

חברת שיאולוגי מאמינה ביצירת קשרי לקוחות יציבים לטווח הארוך. מירב לקוחותינו הנם לקוחות ותיקים שחלקם נהנים משירותינו כבר מעל לעשור שנים.
אסטרטגיית שימור הלקוחות שלנו דוגלת בהימנעות מיצירת תלות בשירותינו ועם זאת המשך חשיפה בגוגל ובמנועי החיפוש לטווח ארוך. במילים אחרות, לקוחות החברה רשאים להפסיק את ההתקשרות מולנו בכל זמן נתון, ועדיין ליהנות לאורך זמן רב מחשיפה גבוהה במיוחד בתוצאות החיפוש. 

 
אמינות ושקיפות מלאים

בחברת שיאולוגי פועלים בשקיפות מלאה מול הלקוח. מהפגישה הראשונה, דרך עבודת הקידום והשיווק האסטרטגי ועד בכלל. לאורך כל הפעילות מולנו מקבל הלקוח דוחות התקדמות מדידים ומדויקים. דוחות אלו מאפשרים לקבל תמונה צלולה בדבר הצלחת הקידום והשיווק ומדרבנת אותנו להמשיך ולהצטיין ללא לאות.


אופטימיזציה של הצלחה

בשיאולוגי מחוייבים להצלחה. אנו מקפידים להציב יעדים ברורים ומדידים בכל פרויקט, ולעמוד בהם. על עמידה ביעדים ניתן ללמוד בפירוט של תכנון אסטרטגיה של פרויקט.


צוות שיאולוגי

בחברת שיאולוגי מועסקים אנשי מקצוע מובילים בתחומם. החברה מקפידה לערוך סינונים ומבחנים קפדניים לאנשי מקצוע מתאימים. אנשי הצוות עוברים הכשרה ייחודית במתודולוגיות העבודה המתקדמות של שיאולוגי, ובהתאמה מדויקת לצורך של כל לקוח. 

 
עם האצבע על הדופק

השיווק באינטרנט הנו תחום דינאמי שמשתנה חדשות לבקרים. בשיאולוגי מקפידים להיות עם האצבע על הדופק של האינטרנט, על-מנת לצפות כל עת את הנולד, ולהיות בראש. לשם כך אנו בוחרים את אנשי הצוות על פי התאמה למגמות השוק העכשווי והעתידי, עורכים פעילות מחקר ופיתוח באופן תדיר ושומרים על אוזניים קשובות ביותר למתרחש בעולם. דרך פעולה זו מאפשרת לנו להגיב במהירות וביעילות לכל שינוי.

 

עמידה בלוחות זמנים

בשיאולוגי מודעים לחשיבות העליונה של עמידה בלוחות זמנים ומקפידים לעמוד בלו"ז שמתוכנן מול הלקוח ולהיות זמינים לכל שאלה ועניין.


שירות מקצועי ללא רבב

לקוחותינו נהנים משירות מקצועי ללא רבב. אנו עמלים לשפר את איכות השירות באופן תמידי, עורכים שאלוני שביעות רצון תקופתיים מול לקוחותינו ופתוחים לקבלת פידבקים בכל עת. נשמח לראותכם בין לקוחותינו.
 

השקעה אמיתית בהון אנושי

להצטרף לצוות שיאולוגי משמעו לבנות קריירה לשנים רבות, ללמוד, להתעדכן ולהתפתח כל הזמן. חברת שיאולוגי מייחסת חשיבות רבה לגיבוש הצוות.


מתודולוגיה ברורה

בשיאולוגי פועלים מתוך מתודולוגיה ברורה שמוכיחה עצמה זה עשור שנים. המתודולוגיה כוללת:

  • QA קפדני.

  • חברי הצוות מותאמים למומחיות ייחודית.

  • עבודה על פי סטנדרטים קפדניים וברמה הגבוהה ביותר.


תמחור - היחס בין התשלום לעבודה - % הרווח

  1. התמחור נערך בשקיפות - מחלקים את התמחור לפי נושאים ושעות עבודה וכך הלקוחות יכולים להעריך את זמן ההשקעה.
  2. חברות גדולות רגישות לזה שמבקשים מהן מחיר על בסיס היכולת הכספית שלהן ולא על בסיס העלות של השירות.
  3. אין בשיאולוגי משקיעים שצריך לחלק איתם רווחים כיון שלחברה בעלים יחיד.

 

אודות

מעל עשור של קידום חברות באינטרנט

לחברת שיאולוגי ותק וניסיון פורה של מעל לעשור שנים בתחום קידום אתרים ושיווק אסטרטגי באינטרנט של חברות מובילות בארץ ובחו"ל. מירב לקוחותינו נהנים משירותי החברה עוד מהקמתה ועד עצם היום הזה.

 

קידום אתרים למגוון חברות גדולות ובינוניות

מבין לקוחותינו חברות גדולות ובינוניות בארץ ובחו"ל, ביניהן: מיטב דש בית השקעות, אורטל, הראל, צים וחברות נוספות.

 
לראות שני צעדים קדימה (ואם אפשר, גם שלושה...)

מייסד החברה, נתן בירנבוים, הינו מומחה לקידום אתרים מהראשונים בארץ. לנתן רקע של עשרות שנים כאלוף שח-מט. רקע זה משמש כיתרון אסטרטגי הן ברמת הבנת ענף השיווק ברשת והן בצפיית המגמות המשתנות בעולם האינטרנט העולמי חדשות לבקרים.
 

חשיבה אסטרטגית לטווח הארוך

חברת שיאולוגי מאמינה ביצירת קשרי לקוחות יציבים לטווח הארוך. מירב לקוחותינו הנם לקוחות ותיקים שחלקם נהנים משירותינו כבר מעל לעשור שנים.
אסטרטגיית שימור הלקוחות שלנו דוגלת בהימנעות מיצירת תלות בשירותינו ועם זאת המשך חשיפה בגוגל ובמנועי החיפוש לטווח ארוך. במילים אחרות, לקוחות החברה רשאים להפסיק את ההתקשרות מולנו בכל זמן נתון, ועדיין ליהנות לאורך זמן רב מחשיפה גבוהה במיוחד בתוצאות החיפוש. 

 
אמינות ושקיפות מלאים

בחברת שיאולוגי פועלים בשקיפות מלאה מול הלקוח. מהפגישה הראשונה, דרך עבודת הקידום והשיווק האסטרטגי ועד בכלל. לאורך כל הפעילות מולנו מקבל הלקוח דוחות התקדמות מדידים ומדויקים. דוחות אלו מאפשרים לקבל תמונה צלולה בדבר הצלחת הקידום והשיווק ומדרבנת אותנו להמשיך ולהצטיין ללא לאות.


אופטימיזציה של הצלחה

בשיאולוגי מחוייבים להצלחה. אנו מקפידים להציב יעדים ברורים ומדידים בכל פרויקט, ולעמוד בהם. על עמידה ביעדים ניתן ללמוד בפירוט של תכנון אסטרטגיה של פרויקט.


צוות שיאולוגי

בחברת שיאולוגי מועסקים אנשי מקצוע מובילים בתחומם. החברה מקפידה לערוך סינונים ומבחנים קפדניים לאנשי מקצוע מתאימים. אנשי הצוות עוברים הכשרה ייחודית במתודולוגיות העבודה המתקדמות של שיאולוגי, ובהתאמה מדויקת לצורך של כל לקוח. 

 
עם האצבע על הדופק

השיווק באינטרנט הנו תחום דינאמי שמשתנה חדשות לבקרים. בשיאולוגי מקפידים להיות עם האצבע על הדופק של האינטרנט, על-מנת לצפות כל עת את הנולד, ולהיות בראש. לשם כך אנו בוחרים את אנשי הצוות על פי התאמה למגמות השוק העכשווי והעתידי, עורכים פעילות מחקר ופיתוח באופן תדיר ושומרים על אוזניים קשובות ביותר למתרחש בעולם. דרך פעולה זו מאפשרת לנו להגיב במהירות וביעילות לכל שינוי.

 

עמידה בלוחות זמנים

בשיאולוגי מודעים לחשיבות העליונה של עמידה בלוחות זמנים ומקפידים לעמוד בלו"ז שמתוכנן מול הלקוח ולהיות זמינים לכל שאלה ועניין.


שירות מקצועי ללא רבב

לקוחותינו נהנים משירות מקצועי ללא רבב. אנו עמלים לשפר את איכות השירות באופן תמידי, עורכים שאלוני שביעות רצון תקופתיים מול לקוחותינו ופתוחים לקבלת פידבקים בכל עת. נשמח לראותכם בין לקוחותינו.
 

השקעה אמיתית בהון אנושי

להצטרף לצוות שיאולוגי משמעו לבנות קריירה לשנים רבות, ללמוד, להתעדכן ולהתפתח כל הזמן. חברת שיאולוגי מייחסת חשיבות רבה לגיבוש הצוות.


מתודולוגיה ברורה

בשיאולוגי פועלים מתוך מתודולוגיה ברורה שמוכיחה עצמה זה עשור שנים. המתודולוגיה כוללת:

  • QA קפדני.

  • חברי הצוות מותאמים למומחיות ייחודית.

  • עבודה על פי סטנדרטים קפדניים וברמה הגבוהה ביותר.


תמחור - היחס בין התשלום לעבודה - % הרווח

  1. התמחור נערך בשקיפות - מחלקים את התמחור לפי נושאים ושעות עבודה וכך הלקוחות יכולים להעריך את זמן ההשקעה.
  2. חברות גדולות רגישות לזה שמבקשים מהן מחיר על בסיס היכולת הכספית שלהן ולא על בסיס העלות של השירות.
  3. אין בשיאולוגי משקיעים שצריך לחלק איתם רווחים כיון שלחברה בעלים יחיד.